loading...
تازه های تکنولوژی ،اخبار فناوری و اطلاعات ،ماهنامه لبخند
محمد فردوسی پور بازدید : 428 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (1)

گلکسی گرند ۲ (دوال سیم) معرفی شد: نمایشگر ۵.۲۵ اینچی، چیپ ۴ هسته ای، ۱.۵ گیگابایت رم و اندروید ۴.۳

سرانجام تلفن ۵.۲ اینچی جدید سامسونگ که در چند هفته گذشته خبرهای جسته و گریخته ای از آن وجود داشت معرفی شد و آن چیزی نیست جز گلکسی گرند ۲ با قابلیت استفاده از دو سیم کارت. میان رده ای با سخت افزار و امکانات مناسب که سامسونگ آن را با قاب پشتی دارای طرح چرم مشابه گلکسی نوت ۳ معرفی کرده.

در ادامه مطلب با مشخصات و تصاویر این گوشی همراه ما باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 279 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (1)

ابرخودروی جدید لامبورگینی

لامبورگینی نسخه جدید ترکیبی از Veneno خود را معرفی کرد. این محصول Lamborghini Veneno Roadster نام دارد که قیمت آن در امریکا ۵.۳ میلیون دلار می باشد. Lamborghini Veneno Roadster یک سوپرکار واقعی است که از فیبرکربن ساخته شده و قدرتی برابر با ۷۵۰ اسب بخار دارد. این اتومبیل تنها ۲.۹ ثانیه زمان نیاز دارد تا از سرعت ۰ به ۶۰ مایل بر ساعت برسد. حداکثر سرعت آن نیز ۲۲۰ مایل بر ساعت می باشد. در واقع این اتومبیل با این سرعت تبدیل به سریعترین اتومبیل ترکیبی دنیا می شود. تنها ۹ عدد از این اتومبیل ساخته خواهد شد.

برای دیدن تصاویر این ماشین فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

محمد فردوسی پور بازدید : 105 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

HTC One Max رسما معرفی شد

سر انجام HTC اوین فبلت خود به نام One Max را رسما معرفی کرد. پیش از این بارها در قالب خبرهای غیررسمی به این محصول پرداخته بودیم و اکنون مشخصات آن نیز به دست آمده که در ادامه مطلب به بخش اصلی آن اشاره می کنیم...

محمد فردوسی پور بازدید : 190 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

اولین اسمارت فون دنیا با نمایشگر خمیده.

تنها اندکی پس از آنکه تصویر اسمارت فون جدید سامسونگ با نمایشگر منحنی به بیرون درز کرد، این شرکت رسما از Galaxy Round پرده برداری کرد؛

در ادامه مطلب با مشخصات و تصاویر این گوشی همراه ما باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 159 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

آیفون 5s معرفی شد

اپل امروز تمام شایعات منتشر شده در مورد آیفون 5s و آیفون 5c را به حقیقت بدل کرد. آیفون 5s با ظاهر مشابه با نسل قبل و تغییرات جزئی ظاهری همراه است، اما از درون دستخوش تغییرات جدی شده است. اپل در آیفون 5s از پردازنده 64 بیتی A7، سنسور اثر انگشت خوان و دوربین با سنسور بزرگ‌تر و قوی‌تر استفاده نموده است.

در ادامه مطلب با مشخصات کامل این گوشی و گالری تصاویر و ویدیوی معرفی همراه ما باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 115 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

آیفون 5c

بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل نسخه ارزان قیمت تلفن هوشمند iPhone را با نام 5C معرفی کرد.

 

در ادامه مطلب با مشخصات کامل و عکس های آیفون 5C همراه ما باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 250 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

bmw i8

کمپانی خودروسازی آلمانی بی‌ام‌و این هفته و طی نمایشگاه سالیانه خودروی فرانکفورت از جدیدترین خودروی اسپورت هیبریدی خود پرده برداشت. این خودروی جدید یکی از بهترین خودروهای اسپورت با موتور هیبریدی در جهان محسوب شده و قیمت پایه آن از 135,925 دلار شروع می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر و عکس های این ماشین حیرت آور به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 127 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

سونی اکسپریا زد وان Xperia Z1 معرفی شد

سونی بالاخره از تلفن Xperia Z1 که با نام رمز هونامی شناخته می‌شد رونمایی کرد، این تلفن همانطور که پیش تر نیز شایعه شده بود مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon 800 و دوربین 20.7 مگاپیکسلی است که به اعتقاد سونی بهترین در دنیای موبایل است.

در ادامه مطلب با مشخصات و تصاویر این گوشی همراه ما باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 112 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

ساعت هوشمند سامسونگ

سامسونگ بعد از معرفی "گلکسی نوت 3" ساعت هوشمند خود را نیز در معرض دید علاقمندان قرار داد.در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با ساعت هوشمند سامسونگ آشنا کنیم.

محمد فردوسی پور بازدید : 134 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

سامسونگ گلکسی نوت 3

شرکت سامسونگ به طور رسمی از جدیدترین نسخه فبلت خود یعنی گلکسی نوت 3 پرده برداشت. این گوشی جدید نسبت به نسل قبلی خود باریک‌تر شده و از طراحی زیباتری برخوردار است. از نمای جلویی، این گوشی شبیه به مدل‌های قبلی است، اما تغییرات محسوسی در کل پروسه طراحی آن اعمال شده است. بزرگترین تغییر در نوت 3 مربوط به قسمت پشتی آن است که به طور کامل از جنس چرم ساخته شده است.

برای مشاهده عکس ها و مشخصات این گوشی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 122 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

nexus 5

گوگل امروز خبر ساز شده است، بعد از معرفی نسخه بعدی اندروید با نام کیت کت اکنون نوبت به نکسوس نسل بعدی رسیده است.

 

در یک ویدئو برای معرفی کیت کت، در دست یکی از کارکنان گوگل یک گوشی نکسوس قرار دارد که نام نکسوس به صورت بزرگ در پشت آن حک شده است. گوگل سریعا این ویدئو را بر روی سرور خود خصوصی کرد تا شخص دیگری نتواند آن را ببینید، اما خبرنگاران سریع تر از گوگل عمل کردند و ویدئو را برداشته‌اند. به نظر می‌آید که گوگل در نشان دادن نکسوس نسل بعدی دچار اشتباه شده است.

برای مشاهده ویدیو لو رفته به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 100 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

lg G Pad 8.3

امروز ال جی رسما این تبلت را معرفی کرد، نام این تبلت همانطور که گفته بودیم LG G Pad 8.3 است. این تبلت اولین گجت 8 اینچی است که صفحه نمایش فول اچ دی دارد، مشخصات کامل و عکس‌های این تبلت را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

محمد فردوسی پور بازدید : 114 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

Galaxy note 3

معاون اجرایی کمپانی سامسونگ Lee Young-hee تایید کرده که در این مراسم علاوه بر معرفی گلکسی نوت 3 شاهد معرفی ساعت هوشمند سامسونگ با نام Galaxy Gear نیز خواهیم بود. همچنین Lee Young-hee اعلام کرده که ساعت سامسونگ صفحه نمایش خمیده ندارد و بر روی آن سیستم عامل اندروید نصب خواهد بود.

برای خواندن مشخصات احتمالی این گوشی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 124 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (1)

اسمارت فون ال جی G2

امشب در مراسم اختصاصی ال‌جی که در نیویروک در حال برگزاری است، پرچمدار بعدی شرکت معرفی شد. این تلفن دارای طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های بسیار خوبی است که در ادامه مطلب به معرفی‌ آنها خواهیم پرداخت

برای مشاهده عکس های دیدنی این محصول زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

محمد فردوسی پور بازدید : 110 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

moto x

بالاخره انتظارها و شایعات تمام شد و موتورولا گوشی Moto X را معرفی کرد. این گوشی اولین گوشی است که گوگل تماما بر روی آن نظارت کامل داشته است، همچنین یکی از دیگر جزئیات جدید این گوشی این است که به صورت کامل در آمریکا تولید شده است. مشخصات این گوشی را در ادامه به همراه عکس آن مشاهده کنید.

محمد فردوسی پور بازدید : 117 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

نکسوس 7

مراسم گوگل برگزار شد و محصولات جدیدی در این مراسم معرفی شدند یکی از محصولاتی که پیش از این علاوه بر عکس، مشخصات آن نیز به بیرون درز کرده بود نسل بعدی تبلت نکسوس 7 است.

 

شما می توانید مشخصات نسل دوم نکسوس 7 را در ادامه مطلب مشاهده نمایید...

محمد فردوسی پور بازدید : 103 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

htc one mini

نسخه‌ی کوچک‌تر پرچمدار محبوب HTC در با صفحه نمایش 4.3 اینچی و امکانات نرم افزاری مشابه با HTC One، تا ماه آینده وارد بازار خواهد شد. گفته می‌شود قیمت گذاری این مدل بسیار منصفانه و تا حد قابل توجهی پایین‌تر از مدل اصلی خواهد بود.

در ادامه مطلب با جزئیات بیشتر و گالری کامل تصاویر این گوشی همراه ما باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 134 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

لومیا ۱۰۲۰

نوکیا در کنفرانس امشب خود که هنوز در حال برگزاری است از تلفن لومیا 1020 با سنسور 41 مگاپیکسل پرده بر داشت. تقریبا این کمپانی هیچ حرف اضافی برای گفتن نداشت و همه اطلاعات مربوط به محصول جدید این شرکت طی روزهای اخیر لو رفته بود. لومیا 1020 بالاخره سنسور 41 مگاپیکسلی خاص نوکیا که پیش از این در تلفن Nokia 808 وجود داشت را وارد دنیای ویندوز فون کرد.

متن کامل خبر در ادامه مطلب...

محمد فردوسی پور بازدید : 121 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Xperia Z Ultra

سونی رسما از فبلت بزرگ خود رونمایی کرد. Xperia Z Ultra (توگاری سابق) دارای نمایشگر 6.44 اینچی، با رزولوشن 1080p و تراکم 342 پیکسل در اینچ است. تکنولوژی این نمایشگر نیز Triluminous است...

بررسی این گوشی در ادامه مطلب...

محمد فردوسی پور بازدید : 447 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

نازک ترین گوشی جهان

هوآوی رسما گوشی نازک Ascend P6 را معرفی کرد این گوشی لقب نازک ترین گوشی دنیا را در حال حاضر دارد. اگر دوست دارید از تمام امکانات این گوشی مطلع شوید ادامه خبر را بخوانید...

 

محمد فردوسی پور بازدید : 120 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (1)

galaxy ys4 zoom

سامسونگ رسما کمرافون جدید خود با نام Galaxy S4 Zoom را معرفی نمود. این محصول خلاقانه در واقع ترکیبی بین گلکسی اس ۴ مینی و گلکسی کمراست، و مجموعه ای از قابلیت های یک اسمارت فون و دوربین را در اختیار کاربر قرار می دهد.

مشاهده ویژگی و عکس های این محصول در ادامه مطلب...

درباره ما
وب سایت P30Time با هدف اطلاع رسانی و انتشار اخبار تکنولوژی در زمینه های مختلف و همچنین انتشار نسخه های جدید ماهنامه موبایل لبخند تشکیل گردیده است. مطمئنا یکی از جذاب ترین موضوعات برای مردم خواندن جدیدترین و به روزترین اخبار در زمینه انواع تکنولوژی روز دنیاست. مطمئنا در انتشار اخبار و بررسی ها از بهترین , بروزترین و مطمئن ترین منابع استفاده خواهد شد و با بکارگیری از تیم ترجمه قدرتمند تلاش خواهد شد تا این مطالب در سریعترین زمان ممکن و بهترین شکل در اختیار فارسی زبانان سراسر دنیا قرار گیرد. امید است با فعالیت خالصانه این گروه قدمی در جهت بالابردن سطح علمی جامعه فارسی زبان برداشته شود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام اسمارتفون نظر شما را بیشتر جلب کرده است؟
    ماهنامه لبخند
    دانلود تمامی نسخه های ماهنامه لبخند

    آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 170
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 292
  • بازدید سال : 8,557
  • بازدید کلی : 161,266