loading...
تازه های تکنولوژی ،اخبار فناوری و اطلاعات ،ماهنامه لبخند
محمد فردوسی پور بازدید : 950 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (10)

گلکسی S5 ممکن است در دو مدل پلاستیکی و فلزی معرفی شود، با باتری ۴.۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

اول از همه، مهمترین مورد. عکس های این مطلب طرح های مفهومی هستند که افراد علاقه مند برای گلکسی S5 کشیده اند. پس آرامش خودتان را حفظ کنید.
رسانه های کره ای خبرهای غیررسمی تازه ای درباره گلکسی اس ۵ داده اند که در این مطلب جمع شان جمع است. اولین مورد استفاده از پردازشگر اسنپدرگون ۸۰۵ -برای مدل LTE- و چیپ اگزینوس ۶۴ بیتی -برای مدل 3G- است. این تقریبا بدیهی بود.
اما انگار هنوز جنس بدنه محصول نهایی نشده. در حالی که بیشترین احتمال، استفاده از بدنه ای با جنس مشابه گلکسی نوت ۳ (بافت شبیه چرم) است، ولی بدنه فلزی نیز از دستور کار خارج نیست. این احتمال می رود که سامسونگ دو مدل با سخت افزار یکسان و بدنه -و قیمت- متفاوت عرضه کند و روی یکی قیمت بالاتری بگذارد.
محمد فردوسی پور بازدید : 501 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (2)

Circuit Scribe، قلمی برای خلق مدارهای الکترونیکی بر روی کاغذ

حدود دو سال پیش خبری منتشر شد که محققان دانشگاه ایلینوی (Illinois) آمريکا بر رویقلمی با جوهر رسانا کار می کنند که قادر است برای طراحی مدارهای الکترونیکی بر روی کاغذ، چوب و حتی سطوح منعطف به کار رود. این قلم در آن زمان در حد یک طرح مفهومی بود و در مراحل تست خود به سر می برد. اما بالاخره شرکتی از دل همین دانشگاه سر برآورده و قصد دارد محصول نهایی خود را به بازار عرضه کند.

شرکت Electroninks Incorporated قلمی را با نام سرکیت اِسکرایب (Circuit Scribe) طراحی و تهیه کرده که توسط جوهر رسانای نقره به شما امکان می دهد هر مداری را که دوست دارید به آسانی بر روی کاغذ ترسیم کنید. برای این کار نه نیازی به سیم است و نه به بورد و نه لحیم کاری.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 453 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

بر بلندای مرتفع ترین آسمان خراش دنیا

عکس و عکس برداری به زندگی امروزه ما پیوند خورده و باز هم نقش تکنولوژی در این موضوع کاملاً ملموس است. همانطور که تا چند سال پیش تلفن و تماس تلفنی منحصر به دستگاه‏ های سیمی داخل خانه و یا باجه های تلفن همگانی بود، عکاسی نیز راه خود را از آتلیه و دوربین های آنالوگ قدیمی، با کمک دوربین های دیجیتال یا لنز اسمارت فون ها، به داخل جیب و کیف های مان پیمود.

عکس از یک آگهی روی دیوار، ثبت یک خاطره از جمعی دوستانه یا کادری از زیبایی های طبیعی یا ساخته دست بشر که البته برای این آخری اغلب لازم نیست زحمت و هزینه زیادی متحمّل شد، و به راحتی با چند دقیقه پیاده روی در میان مناظر شهری یا طبیعت (به شرطی که پیش از هجوم زباله ها به آنجا رسیده باشید!) می توان چند عکس اینستاگرامی گرفته و مشغول هشتگ گذاری برای آنها شد.

حال اگر بخواهید عکس‏های شما جز اولین ها یا شگفت‏انگیز‏ها باشند، تکلیف چیست؟ کافی است مثل آقای Alisdair Miller دو ساعت وقت خود را صرف کاری سخت برای رسیدن به نوک بلندترین آسمان خراش دنیا (تا این لحظه) -برج خلیفه دبی- کنید و سپس مشغول عکاسی شوید!

در ادامه مطلب همراه ما باشید با عکس ها و توضیحاتی از این ماجراجویی.

محمد فردوسی پور بازدید : 428 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

اولین سفر انسان به مریخ تا سال ۲۰۱۷ محقق می شود

شاید سفر به مریخ تا چندین سال دیگر هم مانند فیلم های علمی تخیلی به نظر برسد، اما ظاهرا در همین حال قرار است برنامه فرستادن انسان به مریخ تا کریسمس ۲۰۱۷ عملی شود. 

به گفته دنیس تیتو از Inspiration Mars Foundation موقعیت سیاره مریخ در اواخر سال ۲۰۱۷ و اوایل ۲۰۱۸ نسبت به زمین طوری است که با طی مسافت تقریبی ۵۰۲ میلیون کیلومتری -که ۵۰۱ روز طول می کشد، می توان به مریخ رسید.

برای مشاهده متن کامل خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 428 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (1)

گلکسی گرند ۲ (دوال سیم) معرفی شد: نمایشگر ۵.۲۵ اینچی، چیپ ۴ هسته ای، ۱.۵ گیگابایت رم و اندروید ۴.۳

سرانجام تلفن ۵.۲ اینچی جدید سامسونگ که در چند هفته گذشته خبرهای جسته و گریخته ای از آن وجود داشت معرفی شد و آن چیزی نیست جز گلکسی گرند ۲ با قابلیت استفاده از دو سیم کارت. میان رده ای با سخت افزار و امکانات مناسب که سامسونگ آن را با قاب پشتی دارای طرح چرم مشابه گلکسی نوت ۳ معرفی کرده.

در ادامه مطلب با مشخصات و تصاویر این گوشی همراه ما باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 465 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

Kawasaki J، یک خوردروی مفهومی عجیب با دو وضعیت مسابقه و عادی

در روزگاری زندگی می کنیم که مرزهای بین خودرو، موتور و دوچرخه در حال از بین رفتن است. در نمایشگاه خودروی توکیوی امسال از وسیله نقلیه ای رونمایی شد که به این باور ما بیش از پیش دامن می زند.

کاوازاکی جِی (Kawasaki J) از لحاظ فنی سه چرخ دارد. در وضعیت مسابقه ای دو چرخ جلو به هم نزدیک شده و کل بدنه این ماشین به سمت پایین متمایل می شود و حالت اسپرت به خود می گیرد. در حالت عادی، "کاوازاکی جِی" قامتی صاف تر به خود گرفته و چرخ های جلو از هم باز می شوند.
در ادامه مطلب تصاویر بیشتری از "کاوازاکی جِی" را خواهید دید.
محمد فردوسی پور بازدید : 318 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (2)

طرح مفهومی آیفون 6 با نمایشگر چند وجهی

نمایشگرهای منعطف این روزها نگاه های زیادی را به خود جلب کرده اند، در این میان نمایشگرهای چند وجهی نیز به تدریج در مرکز توجه سازندگان تلفن های هوشمند قرار گرفته اند.

چندی پیش گفتیم که سامسونگ قصد دارد در سال 2014 تلفن های خود را با نمایشگر 3 وجهی عرضه کند . حال اسکندر اوتِبایِف با همین ایده یک طرح مفهومی جالب از نسخه بعدی آیفون تهیه کرده است.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 167 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

اولین عکس ها از شاسی فلزی منتسب به گلکسی اس ۵ لو رفت

پس از معرفی گلکسی اس ۴ و استفاده از پلاستیک در کل بدنه آن، شامل قاب دور تا دور، شاسی داخلی و پوشش پشت، انتقادات بسیاری روانه سامسونگ شد. این شرکت کره ای توانست با حجم تبلیغاتی بسیار، تاثیر انتقادات را به میزان توجهی کاهش دهد، اما از همان زمان شنیده شد که این رویه در حال تغییر است و خیلی زود شایعاتی مبنی بر استفاده از بدنه فلزی در گلکسی اس ۵ بر سر زبان ها افتاد؛ شایعاتی که البته تا به امروز مدرکی دال بر صحت آن ها وجود نداشت.
در ادامه مطلب تصاویری دیگر از این قطعه فلزی را مشاهده نمایید.

محمد فردوسی پور بازدید : 303 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

مرسدس بنز خودروی مفهومی شگفت انگیز خود را در ابعادی واقعی برای سالگرد بازی Gran Turismo آماده کرد

بسیاری از شما Gran Turismo یا GT، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین بازی های کامپیوتری را می شناسید. پانزدهمین سالگرد تولد این بازی رانندگی محبوب قرار است به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار شود.

برای مشاهده تصاویر دیدنی این ماشین به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 184 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

Call of Duty: Ghosts در برابر بتلفیلد 4 - مکمل اما همچنان ناقص

DICE و Infinity Ward نام های قدرتمندی هستند. هر کدام در بازه های زمانی خاصی قدرت اول سبک شوتر نظامی بوده اند و یا هستند. DICE و الکترونیک آرتز با نام های بتلفیلد و مدال افتخار و Infinity Ward با سری محبوب Call of Duty در این ژانر حضور داشته اند. اما نسل جدیدی از فناوری فرا رسیده و نوبت به تغییرات گسترده رسیده.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 114 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

فروش گلکسی S4 سامسونگ در ۶ ماه به ۴۰ میلیون رسید

مدیرعامل سامسونگ، JK Shine بالاخره به شایعات مرتبط با فروش تلفن گلکسی اس 4 خاتمه داد و خبر از رکورد جدید این شرکت در استقبال جهانی از گلکسی اس 4 داد. سامسونگ اعلام نمود که تا به امروز بیش از 40 میلیون دستگاه از تلفن گلکسی اس 4 را به فروش رسانده است.

برای مشاهده متن کامل خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 279 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (1)

ابرخودروی جدید لامبورگینی

لامبورگینی نسخه جدید ترکیبی از Veneno خود را معرفی کرد. این محصول Lamborghini Veneno Roadster نام دارد که قیمت آن در امریکا ۵.۳ میلیون دلار می باشد. Lamborghini Veneno Roadster یک سوپرکار واقعی است که از فیبرکربن ساخته شده و قدرتی برابر با ۷۵۰ اسب بخار دارد. این اتومبیل تنها ۲.۹ ثانیه زمان نیاز دارد تا از سرعت ۰ به ۶۰ مایل بر ساعت برسد. حداکثر سرعت آن نیز ۲۲۰ مایل بر ساعت می باشد. در واقع این اتومبیل با این سرعت تبدیل به سریعترین اتومبیل ترکیبی دنیا می شود. تنها ۹ عدد از این اتومبیل ساخته خواهد شد.

برای دیدن تصاویر این ماشین فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

محمد فردوسی پور بازدید : 170 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

انتشار اندروید ۴.۳ برای گلکسی S4

همان طور که می دانید گلکسی S4 دارای دو مدل 3G و LTE است که به ترتیب با کدهای GT-I9500 و GT-I9505 شناخته می شوند؛ اولی پردازنده اگزینوس ۵ اکتا دارد و دومی نیز اسنپدرگون ۸۰۰.

سامسونگ از دیروز شروع به انتشار رسمی اندروید ۴.۳ برای این دو مدل کرده و به ترتیب دو کشور روسیه و آلمان اولین آپدیت ها را دریافت کرده اند و انتظار می رود در مدت کوتاهی سایر کشورها نیز در لیست انتشار قرار گیرند.

در ادامه مطلب می توانید مجموعه کامل اسکرین شات رابط کاربری جدید را مشاهده کنید.

محمد فردوسی پور بازدید : 174 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

گلکسی S5 سنسور اسکن چشمی خواهد داشت

در چهارراه شایعه، گوشه داغی متعلق به سامسونگ است و با نزدیک شدن به فصل زمستان و زمان معرفی پرچمدارهای این شرکت، هیزم کافی برای شایعه پردازان نیز فراهم می شود.

در جدیدترین خبر غیررسمی، این احتمال مطرح شده که گلکسی S5 به عنوان نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ، از سنسور اسکن چشم برخوردار شود.
همان طور که می دانید عنبیه چشم هر فرد نیز مثل اثرانگشت او منحصر به فرد و خاص است، بنابراین به لحاظ تئوریک سامسونگ و دیگر شرکت ها می توانند از اسکنر چشمی به جای اسکنر اثرانگشت برای باز کردن قفل تلفن ها استفاده کنند.
طبق شنیده ها، سامسونگ سخت مشغول توسعه این فناوری است و هر چند هنوز مشخص نیست چطور آن را پیاده خواهد کرد، ولی قرار گرفتن آن در گلکسی S5 به معنای درجه امنیتی بسیار بالاتری نسبت به سنسورهای اثرانگشت آیفون 5s و اچ تی سی وان مکس است.
محمد فردوسی پور بازدید : 170 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

بهترین تصاویر فضا به انتخاب نشنال جئوگرافیک

وبسایت نشنال جئوگرافیک تصاویری خیره‌کننده از آسمان لایناهی منتشر نموده که هنرمندانی خلاق آن‌ها را ثبت کرده‌اند. در ادامه مطلب، ۵ عکس برتر به انتخاب نشنال جئوگرافیک به شما تقدیم می‌شود.

محمد فردوسی پور بازدید : 513 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (2)

9 مکان در اینترنت که شما را از ترس میخکوب می‌کنند

اگر فکر می‌کنید، اینترنت یک فضای ساده و صمیمی برای وب‌گردی و یافتن دوستان قدیمی است، باید در نگرش خود نسبت به اینترنت تجدید نظر کنید. در همین فضای دوست‌داشتنی مکان‌های ترسناکی وجود دارد که شاید همه تمایلی به دیدن آن‌ها را نداشته باشند. در ادامه با ۹ مکان ترسناک اینترنت آشنا خواهیم شد.

محمد فردوسی پور بازدید : 414 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

گلکسی S5

کمپانی‌های بزرگ گوشی‌های تلفن، با ارائه‌ی محصولات پرچمدار خود، رقابت در این حوزه را وارد فاز جدیدی کرده‌اند. در این راستا، گویا غول کره‌ای نیز درصدد وارد کردن قوی‌ترین بازیکن خود، به میدان رقابت است.

در ادامه مطلب  با مشخصات پرچمدار بعدی سامسونگ همراه ما باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 105 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

HTC One Max رسما معرفی شد

سر انجام HTC اوین فبلت خود به نام One Max را رسما معرفی کرد. پیش از این بارها در قالب خبرهای غیررسمی به این محصول پرداخته بودیم و اکنون مشخصات آن نیز به دست آمده که در ادامه مطلب به بخش اصلی آن اشاره می کنیم...

محمد فردوسی پور بازدید : 190 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

اولین اسمارت فون دنیا با نمایشگر خمیده.

تنها اندکی پس از آنکه تصویر اسمارت فون جدید سامسونگ با نمایشگر منحنی به بیرون درز کرد، این شرکت رسما از Galaxy Round پرده برداری کرد؛

در ادامه مطلب با مشخصات و تصاویر این گوشی همراه ما باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 140 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

مدل اصلی گلکسی S5 ضد آب خواهد بود

همان طور که می دانید نسخه اصلی گلکسی S4 ضد آب نبود و سامسونگ کمی بعدگلکسی S4 Active را معرفی کرد تا پاسخگوی نیاز کاربران علاقه مند به تلفن های مقاوم در برابر آب و گرد و خاک باشد.

اما خبرها حاکی از این هستند که نسخه اصلی گلکسی s5 ضدآب خواهد بود.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 192 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (1)

11 برتری Galaxy S4 سامسونگ در مقابل iPhone 5s

آیفون 5s، جدیدترین محصول اپل، چند روزی است که وارد بازار شده است. بررسی‌های اولیه‌ی این تلفن همراه بسیار رضایت‌بخش بوده‌اند، اما شاید برای بسیاری این سوال مطرح شود که آیفون 5s در مقابل بزرگ‌ترین رقیبش یعنی گلکسی اس 4 سامسونگ در چه حد و اندازه‌ای ظاهر خواهد شد. در ادامه 11 مورد از برتری‌های گلکسی اس 4 نسبت به آیفون 5s معرفی می‌شوند.

محمد فردوسی پور بازدید : 354 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

بهترین و بدترین میانگین سرعت اینترنت دنیا

اینترنت جدای از اینکه بعضی ها آن را به غلط یک دنیای مجازی می نامند، بستری برای ارتباط مردم با یکدیگر، و البته با شرکت ها و خدمات دهنده ها است و  امکان می دهد خیلی از کارها را بدون حضور یا جا به جایی فیزیکی که به اتلاف وقت و انرژی می انجامد، و نیز بدون سوزاندن بنزین و چرک کردن برگه های کاغذ، انجام دهیم.

گرچه برخی افراد سرعت بالای اینترنت را یک دغدغه فوری نمی دانند، ولی واقعیت این است که در دنیای دیجیتال، انسان ها به اندازه کافی مشغله دارند که دیگر اعصاب خوردی بابت سرعت کم یا حتی پایداری اتصال اینترنت را بر نتابند. سرعت اینترنت یکی از شاخص های کیفیت زندگی مردم زمان ما است.
در ادامه مطلب باما همراه شوید تا بینیم کدام کشورها بهترین و بدترین میانگین سرعت اینترنت را در جهان دارند.
محمد فردوسی پور بازدید : 118 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (1)

فروش گلکسی S3 در خاورمیانه بیشتر از S4 بوده است

شرکت تحقیقات بازار IDC هفته گذشته گزارشی را در رابطه با میزان فروش تلفن‌های هوشمند و معمولی در بازار خاورمیانه منتشر کرد که در آن مشخص شد، مردم خاورمیانه استقبال بیشتری از گلکسی اس 3 نسبت به گلکسی اس 4 داشته‌اند.

برای مشاهده متن کامل خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 197 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

هکرها سنسور Touch ID آیفون 5s را با نسخه چاپ شده اثر انگشت دور زدند

اپل در کنفرانس معرفی iPhone 5s  از امنیت بسیار بالای سیستم اثرانگشت خوان خود گفت و کمی پس از آن یک وب سایت برای هک کردن آن راه اندازی شد و پاداش 15 هزار دلاری برای دور زدن آن تعیین گردید. حال به نظر می‌رسد این اتفاق افتاده و می‌توان سنسور Touch ID را با نسخه چاپ شده اثر انگشت کاربر، دور زد؛در ادامه مطلب میتوانید این ویدیو را تماشا کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 156 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

طرح مفهومی نسخه بعدی اندروید

امروز یک طرح مفهومی برای اندروید 5 یا شاید 4.4 منتشر شد، در این طرح مفهومی شاهد بهبودهای خوبی در اندروید هستیم که شاید شما هم دوست داشته باشید در نسخه بعدی اندروید آن‌ها را ببنید.

 یکی از جالب ترین قسمت‌های این طرح مفهومی مولتی تسکینگ است که بسیار زیبا شده است. در ادامه مطلب می‌توانید ویدیوی این طرح مفهومی مشاهده کنید.

محمد فردوسی پور بازدید : 1487 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

کره زمین

همه‌ی ما کم و بیش اطلاعاتی راجع به سیاره‌ی زمین داریم. اگر چه برای داشتن دیدی جامع‌تر و البته علمی‌تر، بررسی نتایج تحقیقات دانشمندان در مورد زمین و فضای پیرامون آن تا حدی کمک می‌کند، اما با توجه به گسترده بودن تحقیقات و دخیل بودن بیشتر شاخه‌های علم در این حوزه، جمع آوری تمام اطلاعات مربوطه کاری دشوار و وقت‌گیر خواهد بود. در ادامه خلاصه‌ای از نتایج تحقیقات دانشمندان در زمینه‌های اصلی (زمین‌شناسی، زیست‌شناسی، هوا و فضا) را ارائه می‌کنیم.

محمد فردوسی پور بازدید : 151 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

فروش یک میلیارد دلاری بازی GTA V در سه روز اول

بازی Grand Theft Auto V توانست بعد از فقط یک روز از زمان عرضه این بازی به فروش فوق العاده  800 میلیون دلار برسد؛اما به نظر می رسد شگفتی های این بازی جذاب تمامی ندارند. 

برای مشاهده متن کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 172 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

عکس حشره های عجیب

یکی از فعالیت‌های برنامه تحقیق و نظارت بر زنبور عسل بومی ایالات متحده،عکس‌برداری از این موجودات کوچک است. در ادامه مطلب تعدادی از تصاویر این برنامه پژوهشی به شما تقدیم خواهد شد.

محمد فردوسی پور بازدید : 112 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

پیشنهاد وسوسه‌کننده ناسا برای تنبل‌ها!

ناسا در حال ثبت‌نام از داوطلبان برای خوابیدن در رختخواب به مدت 70 روز به منظور بررسی تاثیر ریزگرانش بر روی بدنشان است و ماهانه 5000 دلار برای این تلاش به آنها پرداخت خواهد کرد!

برای مشاهده متن کامل خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 102 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

ال جی نکسوس 4

شایعاتی در مورد نسل بعدی نکسوس با نام نکسوس 5 شنیدیم حتی در یک ویدئو از گوگل نیز دیدیم که در دست فردی در جشن معرفی اندروید کیت کت یک گوشی نکسوس قرار دارد که تا به حال دیده نشده است و همچنین چند روز پیش عکس‌هایی از یک نکسوس را دیدیم که در FCC منتظر دریافت تاییدیه بود.

 برای مشاهده متن کامل خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 255 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (2)

8 فرد مشهور دنیا از چه گوشی موبایلی استفاده می‌کنند؟

امروزه گوشی‌های موبایل به محصولات ارزشمندی تبدیل شده‌اند که هر شخصی در دنیا یکی از آن‌ها نیاز دارد و همیشه این گوشی همراه آن خواهد بود. شخصیت‌های معروف نیز از این امر مستثنی نیستند و حتما یک گوشی موبایل با خود دارند، اما دوست دارید که بدانید این شخصیت‌ها چه گوشی موبایلی دست می‌گیرند؟

اگر دوست دارید بدانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 118 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

مقایسه بین گلکسی S4 و آیفون 5S

یک مقایسه همیشگی و بدون توقف بین پرچمداران اپل و سامسونگ وجود دارد که هر ۶ ماه یک بار با معرفی پرچمدار رقیب تکرار می شود. این بار خواهی نخواهی نوبت به دو رییس فعلی، گلکسی اس ۴ و آیفون ۵ اس می رسد.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 217 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

iphone 5s

به نظر شما آیا هنوز زود است که در مورد آیفون 6  فکر کنیم و پیش بینی‌ها و آرزوهایمان را در مورد آیفون بعدی به زبان بیاوریم؟ چرا که آیفون 5s  که به تازگی به همراه آیفون ارزان قیمت 5c معرفی شد، نه تنها بسیاری را شگفت زده نکرد، بلکه برخی را از ادامه دار بودن سیر نوآوری در اپل پس از جابز ناامید کرد!

در ادامه مطلب با موارد ناامید کننده آیفون جدید همراه  ما باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 159 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

آیفون 5s معرفی شد

اپل امروز تمام شایعات منتشر شده در مورد آیفون 5s و آیفون 5c را به حقیقت بدل کرد. آیفون 5s با ظاهر مشابه با نسل قبل و تغییرات جزئی ظاهری همراه است، اما از درون دستخوش تغییرات جدی شده است. اپل در آیفون 5s از پردازنده 64 بیتی A7، سنسور اثر انگشت خوان و دوربین با سنسور بزرگ‌تر و قوی‌تر استفاده نموده است.

در ادامه مطلب با مشخصات کامل این گوشی و گالری تصاویر و ویدیوی معرفی همراه ما باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 115 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

آیفون 5c

بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل نسخه ارزان قیمت تلفن هوشمند iPhone را با نام 5C معرفی کرد.

 

در ادامه مطلب با مشخصات کامل و عکس های آیفون 5C همراه ما باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 250 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

bmw i8

کمپانی خودروسازی آلمانی بی‌ام‌و این هفته و طی نمایشگاه سالیانه خودروی فرانکفورت از جدیدترین خودروی اسپورت هیبریدی خود پرده برداشت. این خودروی جدید یکی از بهترین خودروهای اسپورت با موتور هیبریدی در جهان محسوب شده و قیمت پایه آن از 135,925 دلار شروع می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر و عکس های این ماشین حیرت آور به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 128 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

بیش از 200 هزار نفر برای مرگ در مریخ ثبت نام کردند!

 5 ماه پس از آنکه یک کمپانی خصوصی فضایی در هلند اعلام کرد که برای سفر یک-طرفه به مریخ ثبت نام می‌کند 202,586 نفر از 140 کشور مختلف جهان برای این سفر ابزار علاقه نشان دادند؛بیش از 200 هزار نفر برای سفر یک-طرفه به سیاره سرخ ابزار علاقه نشان داده‌اند.این افراد با تهیه فیلم از خود نشان داده‌اند که چرا باید برای این ماموریت انتخاب شوند،برای مشاهده متن کامل خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

تعداد صفحات : 4

درباره ما
وب سایت P30Time با هدف اطلاع رسانی و انتشار اخبار تکنولوژی در زمینه های مختلف و همچنین انتشار نسخه های جدید ماهنامه موبایل لبخند تشکیل گردیده است. مطمئنا یکی از جذاب ترین موضوعات برای مردم خواندن جدیدترین و به روزترین اخبار در زمینه انواع تکنولوژی روز دنیاست. مطمئنا در انتشار اخبار و بررسی ها از بهترین , بروزترین و مطمئن ترین منابع استفاده خواهد شد و با بکارگیری از تیم ترجمه قدرتمند تلاش خواهد شد تا این مطالب در سریعترین زمان ممکن و بهترین شکل در اختیار فارسی زبانان سراسر دنیا قرار گیرد. امید است با فعالیت خالصانه این گروه قدمی در جهت بالابردن سطح علمی جامعه فارسی زبان برداشته شود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام اسمارتفون نظر شما را بیشتر جلب کرده است؟
    ماهنامه لبخند
    دانلود تمامی نسخه های ماهنامه لبخند

    آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 170
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 8,551
  • بازدید کلی : 161,260