loading...
تازه های تکنولوژی ،اخبار فناوری و اطلاعات ،ماهنامه لبخند
محمد فردوسی پور بازدید : 336 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

پلی استیشن ۴ از ۲۴ آبان با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار خواهد آمد

پس از انتشار خبرهای مختلف و گمانه‌زنی‌های فراوان درباره کنسول جدید سونی، این شرکت اطلاعات جدیدی درباره این محصول منتشر کرده است. بعد از کنفرانس مایکروسافت و معرفی ایکس‌باکس وان کارشناسان منتظر اطلاعات تکمیلی درباره رقیب آسیایی ایکس‌باکس بودند. حالا سونی اطلاعات درباره قیمت پلی‌استیشن ۴ ارائه داده است؛در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 132 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

پلی استیشن 4

چندی پیش دو سازنده‌ی بزرگ کنسول‌های بازی یعنی سونی و مایکروسافت از محصولات نسل بعد خود پرده برداشتند. ایکس باکس وان از یک سو و پلی استیشن 4 از سوی دیگر وارد بازار می‌شوند و در نهایت بازی‌خورها هستند که تصمیم می‌گیرند کدام کنسول برایشان بهتر است. تاکنون مشخصات سخت‌افزاری و امکانات دو کنسول تا حد زیادی مشخص شده اما در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌ها اخبار جدیدی از واسط نرم‌افزارنویسی پلی‌استیشن 4 بیان شده که برای بازی‌خورها و نرم‌افزارنویسان جالب است. در ادامه به جزئیات بیشتر می‌پردازیم.

محمد فردوسی پور بازدید : 111 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

xbox one

کنسول بازی ایکس باکس وان مایکروسافت این روزها خبرساز بوده و آخرین خبر آن برداشتن محدودیت های اتصال به اینترنت بود که امروز صبح آن را در پی سی تایم خواندید.

اما در حاشیه این خبرها هم نکته جالبی دیده می شود و آن تفاوت نتایج جستجو در گوگل و موتور جستجوی بینگ است که متعلق به مایکروسافت است.
می بینید که سرویس Google Suggest هنگام جستجوی این کنسول، پیشنهاداتی از جستجوهای قبلی کاربران ارایه می دهد که نشان از انتقادهای زیاد نسبت به این کنسول دارد.
اما اگر همین عبارت را در موتور جستجوی بینگ مایکروسافت تست کنید فقط با یک پیشنهاد مواجه می شوید که ایکس باکس وان را عالی دانسته است!
دیدن این موضوع در ابتدا ما را به یاد ضرب المثل قدیمی می اندازد که هیچ بقالی نمی گوید ماست من ترش است.
البته سخنگوی مایکروسافت در پاسخ به این خبر گفته که این شرکت نتایج سیستم پیشنهاد اتوماتیک را دستکاری نمی کند و این بخش با الگوریتم های مخصوص خودش کار می کند.
اگر این حرف را دقیق تلقی کنیم، می توان اینگونه برداشت کرد که احتمالا کاربران طرفدار مایکروسافت بیشتر از موتور جستجوی بینگ استفاده می کنند و به همین خاطر هم نظرات مثبت تری نسبت به این شرکت در این موتور جستجو درج می شود.
نظر شما در این مورد چیست؟
منبع: نارنجی
محمد فردوسی پور بازدید : 113 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

ایکس باکس وان

مایکروسافت با اعلام نیاز به اتصال کنسول بازی جدیدش به اینترنت برای اجرای بازی ها و سیاست های سخت گیرانه در قرض دادن بازی ها سبب برانگیخته شدن خشم کاربران این کنسول شده بود.

کمی بعد هم سونی ضربه سختی به این شرکت وارد کرد و اعلام نمود که پلی استیشن ۴ نیازی به اتصال به اینترنت جهت اجرای بازی ها ندارد و محدودیتی هم برای قرض دادن بازی ها اعمال نخواهد شد.
اینها سبب شد که مایکروسافت به شدت تحت فشار قرار بگیرد و در نهایت با یک چرخش ۱۸۰ درجه، سیاست های اعلام شده را تغییر دهد.
این شرکت صفحه ایکس باکس وان را در وب سایتش به روز کرده و گفته که این کنسول برای اجرای بازی ها دیگر به اینترنت نیاز نخواهد داشت و نیاز به اینترنت فقط یک بار و آن هم هنگام راه اندازی اولیه کنسول بعد از خرید خواهد بود.
با این حساب این شرکت دیگر محدودیتی در اجرای بازی ها اعمال نخواهد کرد. اما این تمام ماجرا نیست و این شرکت محدودیت های قرض دادن بازی را هم حذف کرده و گفته می توانید بازی ها را بدون محدودیت به دیگران قرض دهید.
تغییر سیاست ناگهانی مایکروسافت سبب شده که برخی سایت ها به شوخی کنسول مایکروسافت را ایکس باکس ۱۸۰ بنامند و البته این خبر خوبی برای علاقمندان به بازی های رایانه ای است و نشان می دهد که رقابت بین شرکت ها چقدر مفید واقع می شود.
منبع: نارنجی
درباره ما
وب سایت P30Time با هدف اطلاع رسانی و انتشار اخبار تکنولوژی در زمینه های مختلف و همچنین انتشار نسخه های جدید ماهنامه موبایل لبخند تشکیل گردیده است. مطمئنا یکی از جذاب ترین موضوعات برای مردم خواندن جدیدترین و به روزترین اخبار در زمینه انواع تکنولوژی روز دنیاست. مطمئنا در انتشار اخبار و بررسی ها از بهترین , بروزترین و مطمئن ترین منابع استفاده خواهد شد و با بکارگیری از تیم ترجمه قدرتمند تلاش خواهد شد تا این مطالب در سریعترین زمان ممکن و بهترین شکل در اختیار فارسی زبانان سراسر دنیا قرار گیرد. امید است با فعالیت خالصانه این گروه قدمی در جهت بالابردن سطح علمی جامعه فارسی زبان برداشته شود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام اسمارتفون نظر شما را بیشتر جلب کرده است؟
    ماهنامه لبخند
    دانلود تمامی نسخه های ماهنامه لبخند

    آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 170
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 8,552
  • بازدید کلی : 161,261