loading...
تازه های تکنولوژی ،اخبار فناوری و اطلاعات ،ماهنامه لبخند
محمد فردوسی پور بازدید : 513 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (2)

9 مکان در اینترنت که شما را از ترس میخکوب می‌کنند

اگر فکر می‌کنید، اینترنت یک فضای ساده و صمیمی برای وب‌گردی و یافتن دوستان قدیمی است، باید در نگرش خود نسبت به اینترنت تجدید نظر کنید. در همین فضای دوست‌داشتنی مکان‌های ترسناکی وجود دارد که شاید همه تمایلی به دیدن آن‌ها را نداشته باشند. در ادامه با ۹ مکان ترسناک اینترنت آشنا خواهیم شد.

محمد فردوسی پور بازدید : 255 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (2)

8 فرد مشهور دنیا از چه گوشی موبایلی استفاده می‌کنند؟

امروزه گوشی‌های موبایل به محصولات ارزشمندی تبدیل شده‌اند که هر شخصی در دنیا یکی از آن‌ها نیاز دارد و همیشه این گوشی همراه آن خواهد بود. شخصیت‌های معروف نیز از این امر مستثنی نیستند و حتما یک گوشی موبایل با خود دارند، اما دوست دارید که بدانید این شخصیت‌ها چه گوشی موبایلی دست می‌گیرند؟

اگر دوست دارید بدانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

محمد فردوسی پور بازدید : 122 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

nexus 5

گوگل امروز خبر ساز شده است، بعد از معرفی نسخه بعدی اندروید با نام کیت کت اکنون نوبت به نکسوس نسل بعدی رسیده است.

 

در یک ویدئو برای معرفی کیت کت، در دست یکی از کارکنان گوگل یک گوشی نکسوس قرار دارد که نام نکسوس به صورت بزرگ در پشت آن حک شده است. گوگل سریعا این ویدئو را بر روی سرور خود خصوصی کرد تا شخص دیگری نتواند آن را ببینید، اما خبرنگاران سریع تر از گوگل عمل کردند و ویدئو را برداشته‌اند. به نظر می‌آید که گوگل در نشان دادن نکسوس نسل بعدی دچار اشتباه شده است.

برای مشاهده ویدیو لو رفته به ادامه مطلب مراجعه کنید...

محمد فردوسی پور بازدید : 120 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

شعار تبلیغاتی عجیب سونی برای Xperia Z Ultra در خیابان‌های تهران

چند وقتی است که فبلت جدید سونی با نام Xperia Z Ultra وارد بازار جهان و ایران شده است. سونی نیز با ورود این فبلت به بازار به تبلیغ آن در بزرگراه‌ها و خیابان‌های تهران پرداخته است.

 

مانند تمام تبلیغات در این تبلیغ نیز ویژگی بارز این گوشی یعنی ضد آب و فول اچ دی بودن آن به صورت یک شعار در کنار محصول نوشته شده است. اما در اینجا یک کلمه ما را بسیار متعجب کرد، سونی در این تبلیغ اعلام کرده که Xperia Z Ultra تنها گوشی فول اچ دی و ضد آب است.

 

حال سوالی که برای ما و اهل فن پیش می‌آید این است که آیا سونی نمی‌داند گوشی Xperia Z خودش و حتی گوشی Galaxy S4 Active سامسونگ نیز علاوه بر داشتن صفحه نمایش فول اچ دی به ویژگی ضد آب و ضد گرد وغبار بودن مجهز هستند؟ به خصوص اینکه هر دو این گوشی‌ها هم در بازار جهانی و هم در بازار ایران برای خرید وجود دارند.

محمد فردوسی پور بازدید : 93 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

قطعی 5 دقیقه‌ای وب سایت گوگل ّباعث ضرر 545 هزار دلاری به این شرکت شد

روز جمعه اتفاق عجیب اما فاجعه باری برای غول جستجوی دنیا افتاد. تنها در نتیجه‌ی 5 دقیقه قطعی سرویس‌های گوگل، 545 هزار دلار از درآمد شرکت از دست رفت و ترافیک کلی وب جهانی نیز تا میزان قابل توجهی کاهش یافت.

برای مشاهده متن کامل خبر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

محمد فردوسی پور بازدید : 129 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

زامبی

احتمالا شما هم فیلم های زیادی درباره مرده های متحرک آدم خوار یا همان زامبی ها دیده اید، بازی های فراوانی با این مضمون روی اسمارت فون تان دارید و افسانه های زیادی درباره آنها شنیده اید. اگر هم درباره چگونگی نجات دنیا، فرار از دست موجودات اهریمنی و شیوه نابودی شان سوال شود، می توانید لیست بلند بالایی آماده کنید.

به گمانم در یک آپوکالیپس حمله زامبی ها، خانه ای امن برای مخفی شدن از هر چیزی واجب تر است.

پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با یک خانه امن ایده آل ضد-زامبی آشنا شوید...
درباره ما
وب سایت P30Time با هدف اطلاع رسانی و انتشار اخبار تکنولوژی در زمینه های مختلف و همچنین انتشار نسخه های جدید ماهنامه موبایل لبخند تشکیل گردیده است. مطمئنا یکی از جذاب ترین موضوعات برای مردم خواندن جدیدترین و به روزترین اخبار در زمینه انواع تکنولوژی روز دنیاست. مطمئنا در انتشار اخبار و بررسی ها از بهترین , بروزترین و مطمئن ترین منابع استفاده خواهد شد و با بکارگیری از تیم ترجمه قدرتمند تلاش خواهد شد تا این مطالب در سریعترین زمان ممکن و بهترین شکل در اختیار فارسی زبانان سراسر دنیا قرار گیرد. امید است با فعالیت خالصانه این گروه قدمی در جهت بالابردن سطح علمی جامعه فارسی زبان برداشته شود...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام اسمارتفون نظر شما را بیشتر جلب کرده است؟
    ماهنامه لبخند
    دانلود تمامی نسخه های ماهنامه لبخند

    آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 67
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 170
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 295
  • بازدید سال : 8,560
  • بازدید کلی : 161,269